Правила
ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ Магазину для Карпярів ROCKWORLD, що діє під доменом www.ROCKWORLD.com.ua з 01.01.2021 р.
Наведений нижче Регламент визначає загальні умови продажу, що діють у нашому інтернет-магазині, доступному за адресою www.rockworld.com.ua, який керується ROCKWORLD Łukasz Pawlik, Kochanowskiego 21, Kietrz 48-130, Polska, NIP: 7481388948, REGON: 532429748. Господарська діяльність зареєстрована в Центральному реєстрі та інформації про господарську діяльність (CEIDG), керованому Міністром, відповідальним за економічні справи.
1. Обсяг дії регламенту
Регламент діє для всіх замовлень, зроблених Споживачами та Підприємцями через наш інтернет-магазин.
Споживачем є відповідно до ст. 22 Цивільного кодексу фізична особа, яка здійснює з підприємцем правову дію, не пов'язану безпосередньо з її господарською або професійною діяльністю.
Підприємцем є відповідно до ст. 43 Цивільного кодексу фізична особа, юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, якій закон надає правоздатність, що веде від свого імені господарську або професійну діяльність.
Інші або додаткові Регламенти та Загальні Умови Торгівлі, що застосовуються Підприємцями, не застосовуються – вони стануть частиною договору лише тоді, коли ми надамо на це явну, письмову згоду.
2. Укладення договору
Договір продажу укладається з ROCKWORLD Łukasz Pawlik.
Презентація продуктів у нашому інтернет-магазині є пропозицією укласти договір продажу. Для укладення договору необхідно додати вибрані продукти до кошика для покупок і зробити замовлення. Кошик для покупок та дані, що вводяться у формах, можна змінювати перед зробленням замовлення, використовуючи для цього доступні функціональності та повідомлення, що з'являються під час процесу оформлення замовлення.
Натискаючи на сторінці з підсумком замовлення кнопку, що підтверджує та завершує замовлення, ви робите обов'язкове замовлення на продукти, що знаходяться у кошику для покупок. З моменту надходження та реєстрації вашого замовлення в інформаційній системі нашого інтернет-магазину укладається договір продажу. Після зроблення замовлення ви отримаєте від нас електронний лист із підтвердженням замовлення і укладенням договору.
3. Мова та правила збереження договору
Договір продажу можна укласти українською мовою.
Ми зберігаємо текст договору і надсилаємо вам електронною поштою дані щодо замовлення та наш Регламент. Ви також можете перевірити інформацію щодо ваших замовлень через обліковий запис клієнта. Регламент також доступний на веб-сайті нашого інтернет-магазину таким чином, щоб ви могли його отримати, відтворити та зберегти текст.
4. Доставка продуктів
До зазначених цін на продукти необхідно додати вартість доставки. Замовлені продукти доставляються через співпрацюючі з нами кур'єрські служби. Детальна інформація про можливі способи та терміни доставки, а також вартість доставки представлена під час оформлення замовлення та в спеціальній інформаційній вкладці на сайті нашого магазину.
Середній час виконання відправки замовлення за даними з 3 кварталу 2023 року становить 4,5 години, тоді як середній час доставки, здійснюваної кур'єром, – 1-2 дні.
Зазвичай існує можливість самостійного отримання продуктів за адресою: ROCKWORLD Магазин для Карпярів, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polska, з 10:00 до 18:00
Відправлення, що здійснюються до пачкоматів, можуть бути реалізовані тільки для продуктів, що помістяться в пачкомати. Якщо під час оформлення замовлення немає можливості вибрати пачкомат, система не дозволяє вибрати такий спосіб доставки.
5. Платежі
У нашому інтернет-магазині для вас доступні такі форми оплати:
Електронні платежі (e-платежі) через сервіс інтернет-платежів PayU та PayNow.
Суб'єктом, що надає послуги обробки онлайн-платежів у межах платежів картами, є Blue Media S.A. Доступні форми оплати платіжними картами: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
Оплата при отриманні посилки.
Оплата традиційним переказом на банківський рахунок нашого магазину. У випадку вибору цієї форми оплати – після зроблення замовлення ми надішлемо вам електронною поштою дані для здійснення переказу. Виконання замовлення буде розпочато після зарахування на наш рахунок повної суми, необхідної для оплати зробленого замовлення.
Детальна інформація про можливі способи здійснення оплати, у тому числі про інтегровані з нашим магазином сервіси інтернет-платежів та доступні види e-платежів, а також про можливі додаткові витрати, представлена під час оформлення замовлення та на сайті нашого магазину в спеціальній інформаційній вкладці, що стосується способів оплати.
У випадку необхідності здійснення повернення платежу, Продавець здійснює повернення платежу, використовуючи такий самий спосіб оплати, який використовував споживач, якщо споживач явно не погодився на інший спосіб повернення, який не пов'язаний для нього з жодними витратами.
6. Право на відмову від договору
Споживачам надається законне право на відмову від договору, згідно з інформацією, що міститься в інструкції про право на відмову від договору.
Право на відмову від договору надається також фізичним особам, які укладають договір безпосередньо пов'язаний з їх господарською діяльністю, коли з тексту цього договору випливає, що він не має для цих осіб професійного характеру в розумінні ст. 556 (4) Цивільного кодексу. Іншим підприємцям право на відмову від договору не надається.
7. Пошкодження, що виникли під час транспортування
Стосується Споживачів: У випадку споживчої купівлі на відстані наш магазин завжди несе ризик випадкового пошкодження або втрати речей під час транспортування. Якщо замовлені продукти будуть доставлені з очевидними пошкодженнями, що виникли під час транспортування, ми просимо вас якомога швидше повідомити про таку ваду у доставника та зв'язатися з нами. Затримка у повідомленні такої скарги або встановленні контакту не має жодних наслідків для ваших законних вимог і їх задоволення, зокрема для ваших прав з приводу законної гарантії за вади, описаних у нижчеподаному пункті. Швидше повідомлення, однак, допомагає нам у пред'явленні наших вимог до перевізника або страховика транспорту.
Стосується Підприємців (за винятком фізичних осіб, які укладають договір безпосередньо пов'язаний з їх господарською діяльністю, коли з тексту цього договору випливає, що він не має для цих осіб професійного характеру в розумінні ст. 556 (4) Цивільного кодексу): Ризик випадкової втрати або випадкового погіршення стану продукту переходить на вас у момент його видачі нами експедитору, перевізнику або іншій особі чи установі, що займається реалізацією відправлення. Ми не несемо відповідальності за втрату, зменшення або пошкодження продукту, що виникли з моменту його прийняття для перевезення до його видачі вам, а також за затримку в доставці, що виникла з вини перевізника.
8. Гарантія, гарантії та відповідальність продавця
Стосується Споживачів: Ми зобов'язані доставляти продукти (речі) без вад. Діє законне право відповідальності за вади проданої речі (т.зв. гарантія за вади) в обсязі, визначеному ст. 556 та наступними Цивільного кодексу. Ми відповідаємо за гарантію, якщо фізична вада буде виявлена перед закінченням двох років з дня видачі речі вам. У випадку, якщо предметом продажу є вживана рухома річ, відповідальність за гарантію становить один рік з моменту її видачі.
Скарги можна подати:
через електронну пошту на адресу: service@rockworld.com.ua
у письмовій формі на адресу: ROCKWORLD Магазин для Карпярів, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polska з позначенням "REKLAMACJA"
Ми зобов'язуємося відповісти на скаргу негайно, але не пізніше ніж у термін 14 днів з дня її подання. У випадку реалізації прав з приводу гарантії – якщо ми визнаємо це за необхідне для розгляду скарги, ви зобов'язані за наш рахунок доставити дефектну річ за зазначеною вище поштовою адресою. Якщо через характер речі або спосіб її встановлення, її доставка була б надмірно складною, ви зобов'язані надати нам річ у місці, де вона знаходиться.
Інформація про можливу додаткову гарантію та її детальні умови завжди додаються до продукту та доступні на інформаційних сторінках інтернет-магазину.
Стосується Підприємців: У випадку договору продажу, укладеного з Підприємцем, на підставі ст. 558 § 1 Цивільного кодексу, відповідальність нашого інтернет-магазину за вади речі виключається.
Наша служба обслуговування клієнтів до вашої уваги: з Понеділка по П'ятницю з 10:00 до 18:00
9. Послуги, що надаються в електронному вигляді
Для користування нашим інтернет-магазином, у тому числі для перегляду асортименту та здійснення замовлень, необхідно мати мультимедійний пристрій з встановленим веб-браузером та доступом до мережі Інтернет, а також електронної пошти. У налаштуваннях браузера рекомендується увімкнути можливість підтримки скриптів JavaScript та збереження файлів Cookies. Користувачі зобов'язані користуватися інтернет-магазином відповідно до закону та добрих звичаїв, забороняється надавати зміст незаконного характеру.
Ми вживаємо всіх необхідних заходів для забезпечення повної коректності роботи сервісу та інтерфейсу нашого інтернет-магазину в обсязі, що випливає з актуальних технічних знань, і зобов'язуємося усунути в розумний термін усі повідомлені користувачами неполадки та технічні проблеми. Вище сказане стосується також можливості підписки на розсилку новин або опційної можливості створення облікового запису клієнта – якщо ці послуги надаються в рамках нашого магазину. Про всі виявлені неполадки або перерви в роботі сервісу та послуг нашого інтернет-магазину ви можете повідомити нас за допомогою контактних даних, вказаних у пункті вище. У скарзі щодо неполадок, пов'язаних з технічною роботою сервісу магазину, ми просимо вказати тип та дату виникнення неполадки.
10. Кодекс добрих практик
Добровільно підпорядковуємося "Критеріям якості Trusted Shops", доступним за цим посиланням.
11. Позасудове вирішення спорів
Інформуємо, що Споживачам надається можливість скористатися позасудовим способом розгляду скарг і претензій. Інформація про спосіб доступу до вищезазначеного режиму та процедур вирішення спорів знаходиться за наступною адресою: www.uokik.gov.pl у вкладці "Полюбовне вирішення споживчих спорів".
Крім того, за адресою: ec.europa.eu/consumers/odr Споживачі мають доступ до інтернет-платформи вирішення споживчих спорів (т.зв. платформа ODR). Платформа ODR є багатомовною, інтерактивною веб-сторінкою для обслуговування Споживачів та підприємців, які прагнуть до позасудового вирішення спорів, що виникають з укладення на відстані договору продажу або договору на надання послуг.
Скористання вищевказаними позасудовими способами вирішення претензій та спорів є добровільним і може мати місце лише, якщо обидві сторони спору (Споживач і продавець) висловлять на це згоду.
12. Заключні положення
Жодне з положень цього Регламенту не має на меті порушення законних прав Споживача. У разі будь-яких суперечностей положень цього Регламенту з правами Споживачів, що випливають із загальноприйнятих законодавчих норм, замість оскаржуваних положень Регламенту завжди застосовуватимуться законодавчі регуляції.
Якщо ви є Підприємцем, тоді для всіх укладених з нами договорів діє польське право з виключенням Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародного продажу товарів.
Якщо ви є Підприємцем, юридичною особою публічного права або виділеним суб'єктом публічно-правового права, судом виключно компетентним для вирішення всіх спорів, що виникають з договірних відносин між нами та вами, буде суд, компетентний для нашого місцезнаходження. Попереднє речення не стосується фізичних осіб, які укладають договір безпосередньо пов'язаний з їх господарською діяльністю, коли з тексту цього договору випливає, що він не має для цих осіб професійного характеру в розумінні ст. 556 (4) Цивільного кодексу.
Адреса стаціонарного магазину:
Sklep dla Karpiarzy ROCKWORLD
ул. Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polska
тел. +48 883 474 729
https//:www.rockworld.com.ua
e-mail: info@rockworld.com.ua
facebook: www.facebook.com/sklepdlakarpiarzy
Години роботи:
Понеділок-П'ятниця: 10.00-18.00
Субота: 8.00-13.00
Реєстраційні дані компанії:
ROCKWORLD Łukasz Pawlik, ул. Kochanowskiego 21, 48-130 Kietrz, Polska, NIP: 7481388948